Monday, August 15, 2011

hebatnya lelaki !

wahhh ~ entry menyebelahkan kaum lelaki . haha . bukan ape , td terjumpa fakta yg kebanyakan bidang yg perempuan dominasi , yg top nye seorang lelaki . tak percaye ? tgk senarai ni :

World Top Best Chef - Ferran Andria


World Best Dancer - Micheal Jackson

World Best Fashion Designer - Valentino Garavani


World Best Tailor -Gieves & Hawkes



haa , dah ade bukti . kan betol lelaki tu hebat . tapi sbb kan lelaki rase diri dia hebat la yg menyebabkan ego lelaki ni makin tinggi . wahai lelaki , sedarlahh :

1. yg mengandungkan korang seorang perempuan ! yg thn sakit , kaki bengkak , tapi still lagi mampu masak utk husband dgn anak-anak . 

2. yang susah payah melayan ego lelaki yg tak nak mengalah , korang je nak betul . haih !

3. yg byk tanggung dosa sbb kegagalan suami dlm mndidik keluarga . 

4. yg selalu kena tempias marah tak tentu psl bila korang tension or penat .

okee , terbukti la pulak yg
  disebalik kejayaan seorang lelaki , berdiri seorang wanita yg hebat ! 

jangan tipu laa kalau korang kate takde perempuan pun aku boleh berjaya sbb dkt sisi korang skrng ade jugak insan yg namanye perempuan . 

so ,

bersyukur laa ALLAH jadikan perempuan sbgai pelengkap hidup seorang lelaki .



-----------------------------------------------------------------
segala fakta yg ain dpt ni di 'kredit' kan ke :
terima kasih ^_^
-----------------------------------------------------------------

2 comments:

Anonymous said...

don't believe what she say...

nurul ain said...

haha . dah laa , gune anonymous , mcm la aku tatw sape . hakimmmm ! aku mls nk debat2 laa :P